Szkolenie dla recepcjonistów



Zapraszamy na szkolenie, które odbędzie się w dniach 14-15 stycznia 2019 w Hotelu Polonia w Krakowie. Szkolenie poprowadzi Dagmara Plata-Alf.

Szkolenie trwa w godzinach 9:00 – 16:00

Program szkolenia – dzień pierwszy

Profesjonalny recepcjonista – autoprezentacja jako forma komunikacji

  • przygotowane i umiejętność organizacji stanowiska pracy
  • profesjonalny wygląd

Recepcja hotelowa i jej znaczenie

  • recepcja jako wizytówka każdego hotelu
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • stanowisko recepcjonisty: kwalifikacje, niezbędna wiedza, predyspozycje
  • standardy i wzorce zachowań

Dzień z życia recepcjonisty czyli organizacja pracy

  • organizacja pracy recepcji (regulaminy, harmonogramy, instrukcje)
  • zakresy obowiązków pracownika recepcji
  • zasady współpracy recepcji z innymi działami hotelu

Program szkolenia – dzień drugi

Profesjonalna obsługa Gościa

  • radzenie sobie ze stresem – efektywna organizacja czasu pracy oraz kontrola jednymi z elementów radzenia sobie ze stresem
  • umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych w restauracji i hotelu
  • komunikacja werbalna i niewerbalna (odczytywanie mowy ciała i mikrogestów)
  • trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych

Skuteczna sprzedaż w recepcji hotelowej

  • strategia sprzedaży telefonicznej (ocena skuteczności prowadzonych rozmów telefonicznych, analiza najczęściej popełnianych błędów, sposoby prezentacji oferty obiektu poprzez kanał telefoniczny)
  • prowadzenie komunikacji e-mailowej (ocena prowadzonej korespondencji e-mailowej, analiza ewentualnych błędów i wskazanie obszarów do ulepszeń)
  • obrona oferty i ceny (kwestionowanie kalkulacji przez Gości i techniki prezentacji ceny wpływające na jej utrzymanie lub podniesienie)