Szkolenie Guest Experience 4.0



29 maja w Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery by Sofitel odbyło się szkolenie prowadzone przez Violettę Hamerską.

Część 1

Tworzenie doświadczeń, czyli praktyczne GEx – dodawanie emocji do produktu, nowy model sprzedaży w HoReCa (Gex) oraz zarządzanie zadowoleniem Gości.

Część 2

Psychologia obsługi – rozumienie emocji, aktywne słuchanie, aktywne patrzenie oraz komunikacja werbalna i niewerbalna Gości (i zespołu). Trudni Goście i profesjonalne postępowanie z reklamacjami.

  • Co to jest gościnność i dlaczego jest istotą hotelarstwa?
  • Dlaczego dzisiaj w podróży kolekcjonujemy doświadczenia, emocje i przeżycia?
  • Jak dodać emocje do produktu i usługi?
  • Nowy model tworzenia doświadczeń Gości hotelowych.
  • Na czym polega zarządzanie zadowoleniem Gości?
  • Jak budować relacje z Gośćmi?
  • Jak czytać mowę ciała i widzieć/rozumieć komunikację niewerbalną? Czyli co mówi człowiek, kiedy jeszcze nic nie mówi.
  • Trudni Goście – jak się z nimi komunikować? Profesjonalne postępowanie z reklamacjami Gości.

Warsztaty pomagają by bardzo dobrze rozumieć potrzeby Gości i patrzeć na produkt oczami Gości. Wiedza jest unikalna na rynku i obecnie kluczowa do rozumienia jak tworzyć ESP, czyli Emotional Selling Proposition. Całość bardzo pomocna w rozumieniu potrzeb hoteli, restauracji oraz ich Gości w tworzeniu i dodawaniu emocji do produktu.

Prowadzącą warsztat była Violetta Hamerska

Najbardziej tajemniczy Gość hotelowy w Polsce, który zawodowo audytuje hotele. Ostatnio coraz częściej audytuje również restauracje, bo nieustannie rośnie na rynku świadomość, jak ważne jest dzisiaj dostarczanie Gościom wyjątkowego i wyróżniającego doświadczenia.